Help Me, Help Me, somebody help me, save me from myself

Så jävla trött på att vara sjuk nu! Jag har bara inte tålamod till och ligga i soffan framför TV:n hela dagarna men nått annat orkar jag inte. Fast idag känner jag mig iaf lite piggare, eller så är det för att jag har vant mig vid att det är jordbävning i huvvet varje gång jag sätter mig upp, reser på mig eller går. Ärligt talat så har jag mått bättre sen Louise ringde mig igår, hon gav mig liksom hopp om att bli frisk nångång. USCH och FY det var verkligen inte såhär jag tänkt att avsluta mitt sommarlov. Och nu är det bra väder också! Jag vill gå ut och springa! Det var så kul att träna i tisdags, så gissa om jag var ledsen i torsdags när alla andra fick träna och jag låg hemma framför den jävla TV:n. ÅH! Jag som har massa grejjer jag skulle behöva göra nu också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0