Mitt slott


I morgon flyttar jag! Till mitt nybyggda slott uppe på kolgårdberget med massa snygga möbler och grejjer och framförallt så längtar jag till mitt nya röda kök och min snygg-snygg walk-in-closet med massa snygga kläder. Ser fram emot mitt nya liv uppe på kolgårdberget. Skönt med 1minuts resväg med min berg-och-dalbana till och från skolan istället för att komma hem strax före fem när man slutar tjugo över tre. Kom och hälsa  på mig vettja :) alla är välkomman inflyttningsfest på fredag, mitt slott är stort ;)



Ps. Ikväll är det Project Runway så jag är glad nu :)


Kommentarer
Petter säger:

Strunta i pool-idén bara, gör det.. :(

2008-08-20 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0