Sommaren 2008

Jag längtar tillbaka till sommarlovet redan! Jag längtar tillbaka till alla konstiga saker vi gjorde och jag längtar efter några grejjer vi inte hann med. Bara för jag skulle gå och bli sjuk, men trots det så var sommaren 2008 den bästa i historian! Fast jag är nästan säker på att sommren 2009 kommer bli minst lika bra, men nu är det ju ett tag kvar tills dess. Men tiden kanske går snabbare än vad vi tror, vem vet.

Ett urval av vad som har hänt i sommar, det jag har bild på...










Kommentarer
Angelica säger:

Hoppas du kommer trivas i rött!

Mitt kommer förmodligen vara rött ett tag till, fast kanske lite ljusare än jag har på de där bilderna =)

2008-08-21 @ 21:24:14
URL: http://heartglitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0