Go Morgon!

Jag tror jag behöver sömn! Precis som Louise somna jag en timma i soffan när jag kom hem vid halv elva idag. Sen var de iväg och jobba, bara 2,5 timma dock. Sen kom jag hem och somna i soffan i två timmar till och precis som Louise blev jag frågad om jag vart ute o festat en hel  vecka eller nått. Gud vad sleten jag känner mig!

Ja, ja i morrn blir det orange ^^

Där är den, filmen vi såg igår. Jag vet inte, den var väl inte sådär jätte bra tycker jag inte, hade väntat mig lite mer.... spänning och lite mer... skräck. Men ja, ja Louise var ute och flög i sin biostol iaf ^^. Slutet var sämst!

Om de händer oss nått sånt ska vi offra Jens först iaf :P


Pussa // Tröttaste Yess


Kommentarer
Petter säger:

Jag är på med att offra Jens iaf. Undra vem som blir den som predikar bara...

2008-07-07 @ 21:46:19
André säger:

Jag kan predika så länge jag slipper bli skjuten...

2008-07-08 @ 12:10:43
PLA säger:

jaja offra mig bara...

slutet var iaf bra tycker jag

2008-07-10 @ 00:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0