Same Blood

Packilipack! Nu har jag lagt fram kläder som ska med, det går inte fort när jag packar ^^. Ja som sagt, varit med Rebecca dem senaste dagarna. När hon kom så tjöta vi först i en hel dag, mycket som hänt sen midsommar! Sen igår så var det liseberg.
Kan ni tänka er jag vågade åka uppsvinget. Asså jag är egentligen ingen feg männsika - tror jag - men vi höll på att dö innan och jag ville verkligen inte, haha. Men Rebecca övertalade mig att man ska göra saker man inte vågar. Och vi gjorde det, vi klarade det! Hand i hand så klara vi det. Haha. Sen när vi ändå var på G så tänkte vi ta höjdskräcken, men det var nog inte menat för oss - tekniskt fel som alltid på liseberg! Haha, ja ja. Vi hade en bra dag i vilket fall. Idag blev det stranden innan Becca åkte.

Och sen efter det har jag sytt en kjol och packat. Kjolen får ni se sen, tillsammans med lite IKEA ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0