Surfa, Yess!

Satan vad kul det var! As kul var det att vindsurfa. Gick mkt bättre den här gången, mycket enklare med den nya brädan. Jag fick t.o.m seglat ^^ Lite segt att behöva rigga seglet hela tiden bara, eftersom de verkligen inte går att göra  på det "enkla" sättet. Men, men jag kom nog iväg ca 30 meter, ett antal gånger. Men sen så gick det inte längre, för om jag inte trilla av så var jag påväg in mot stranden och där inne i sanden kan jag ju inte surfa! För svänga det gick inte! Men gudars vad roligt det var! Haha, jag prata till och med mig själv, skratta och log. OBS! jag brukar inte prata med mig själv. Så tänk er då va kul de va. Jag kunde verkligen släppa allting också, så gött!

Här har ni bild på lyckliga kyckling Jessica  påväg till Jens fest i fredags:

Klick! Klick!

Pussa // Yess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0