Förberedelser inför det röda

Nu har det ju blekts en del på mitt hår det senaste. så om ni vill se hur de har sett u och kommer att se ut, spana nedan!

Så här såg jag ut innan blekningen:



Så här hemskt vad det efter första blekningen




Så på grund av de hesmak, prata jag med min frisör och hon rekomendera att jag skulle göra ljusa slingor för att inte slita allt för mkt  på håret. Resultetet. Så nu får jag gå och se ut så här ett tag.




Men sen efter sommarn blir det förhoppningsvis lika rött och fins som AshleesLängtar till den färgningen!


Pussa // Yess

Kommentarer
jennifer säger:

det kommer bli superfint :D

2008-07-12 @ 12:00:27
URL: http://jenniferjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0