Fotboll - på tv?

Asså här sitter jag vid datorn när alla andra är och glor på fotboll. Jag fattar inte riktigt vad grejen är...

Fotboll är kul att spela på skoj, men kolla på? På TV? Nja, de e inte riktigt min grej! Det spelar ju inte mig någon roll vilka som vinner liksom. Spelar roll om de är Sverige som spelar, jag käner ju inte spelarna ändå.
Om någon inte håller med mig (vilket jag är säker på att de finns många) så får ni gärna förklara de roliga, för jag förstår verkligen inte!

Nej, jag sitter mycker hellre här och lyssnar på The Subways :)

Pussa //Yess


Kommentarer
Louieee säger:

Det är kul att kolla på fotboll, så länge det är Sverige eller LSK som spelar och att vi vinner :)

2008-06-10 @ 21:46:00
Petter säger:

Haha

Njae du har nog bara ca 4-5 miljoner svenskar emot dig kanske mer :P

2008-06-10 @ 23:12:32
Platon säger:

Det finns i blodet, går inte att förklara närmare...

2008-06-12 @ 15:02:17
Marlene säger:

haha, förstår delvis vad du menar.. Jag tycker de är kul när Sverige och ett annat land spelar.. Bara för att jag själv är så tävlingsinriktad.. Men själva sporten fotboll är så tråkig! Det händer ju liksom inget, till skillnad från basketen ;D

2008-06-12 @ 15:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0