Upphissad

Sjukgymnastik! Ja, idag började jag hos sjukgymanst för min huvudvärk, igen, vet inte vilken gång i ordningen det är nu. I alla fall la hon märkte lite andra spänningar i nacke och hals, så resultatet av de blev att: Jag blev upphissad i några snören för att lära mig att slappna av ^^. Jag hade lagom svårt att hålla mig för skratt till en början, men de gav sig som tur va. Efter hon klämt på min nacke och hals i en halvtimma mådde jag lagom illa.

Sen blev de fika på torp med Lolls och Malls. Lite runt tittande i affärerna, sen skulle marlene gå :( Jag och louise kikade lite till, ingenting köpt för min del, måste ju spara mig inför helgen! Shoppinglista kommer snart! Sen gick jag och Louise och köpte glass och satt utanför och tjöta i två timmar ^^

Pussa // Yess  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0