Så fungerar vi

Eftersom Louise inte äger min högra hjärnhalva förstår hon sig inte riktigt på hur vår värld hänger ihop men jag ska förklara.
Det är inte hjärnhalvorna det hänger på bara, utan egentligen bara just halvorna. Louise äger sin egen höger sida och min vänstra. Jag äger min egen högra halva  plus hennes vänstra. Med andra ord vi tänker inte likadant, bara nästan, men vi kan läsa varandras tankar och ibland blandar vi ihop vems tanke som är vems. Men som kännt är så är båda jag o louise högerstyrda så vår högra sidor har ju bättre kapacitet än våra vänstra och därför är vi olika bra på olika saker även fast vi är en halva var utav varann. Förstår ni?  


Kommentarer
Marlene säger:

Ja, jag förstår! Now spare me this! ;) XD

2008-11-27 @ 17:24:41
URL: http://kakmalls.blogg.se/
Pla säger:

Alles klar, som man säger i tyskland

2008-11-27 @ 17:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0