För jag undrar hur det kunde vart, om det var bra


Om jag inte släppt taget... Om du hade hållit mig kvar...

Om det inte vart så länge sen... Om de hade vart annorlunda nu...

Om de hade hänt nånting... Om de inte hade blivit såhär...

Om vi inte hade pratat sådär... Om vi hade pratat på riktigt istället...

Om jag visste om du bryr dig... Om jag inte brydde mig...

Om du inte hade varit så... Om ja hade varit lite mer...

Om de hade varit enkelt... Om det inte varit så svårt...

Men jag släppte taget, och du höll mig inte kvar

Men det var så länge sen, och det är inte annorlunda nu

Men det hände inte nånting, och det blev såhär

Men vi pratade sådär, vi pratade inte på riktigt
Men jag vet inte om du bryr dig, bara att jag gör det

Men du är så, och jag är inte bättre jag

Men det är inte enkelt, det är svårt

Så varför tänka om... ?


Kommentarer
m säger:

Jessica... <3

2008-10-13 @ 12:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0