Jessica på golvet

Asså det här med skrivbord har jag aldrig förstått mig på. Vem vill sitta  på en stol vid ett skrivbord och skriva, måla, rita, plugga eller pyssla när det finns ett helt golv att breda ut sig över?
 
Ja, inte jag iaf, så idag när jag har satt upp nya tavlor  på väggen över sängen, jag har fick hem bider idag som jag beställt á la Klara, dvs jag har även klippt och grejjat med ett album inklusive scrapbooking så satt jag som vanligt  på golvet. Det gjorde jag även igår när jag kollade på vad jag egentligen hade köpt för alla dem pengarna på Nk för idioter. Resultatet: Mitt rum är katastrof IGEN i sin vanliga ordning.

Kanske jag borde suttit vid skrivbordet ändå? Då hade jag ju iaf kunnat gå på golvet. Fast i egentligen har jag ju inte ont utav att det är stökigt, men eftersom louise kanske ska invardera mitt golv  i morrn så måste jag nog plocka undan på allt i morrn förmiddag ändå. Herregud vilket onödigt inlägg. Orkade du läsa ända hit?


Kommentarer
kg säger:

golvet är 200 gånger bättre än skrivbord! min mamma brukar kalla mitt skrivbord för ett lastbord :)

2008-10-28 @ 22:40:45
URL: http://leksaksbilen.blogg.se/
johanc säger:

hehe ja

2008-10-29 @ 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0