Pinsen från födelsedagen

            

Låt mig ta mig friheten till att beskriva dessa fantastiskt suddiga bilder.

1.  "Friendship doubles your joys and divides your sorrows". Står på våra armband, står på bloggen, står på min fina tröja och står nu dessutom här!

2. Bild på våra ansikten, kolla till vänster så kanske ni finner någon likhet med våran profilbild? Text: "Aldrig utan dig".

3.  Vi har satt ihop två tröjor inför maskeraden. Texten: "Vi är en", tycker jag är vädigt passande!

4. Text: "Det sista grymtet från vildmarken". Jag lämnar det åt eran fantasi, skämtet är internt om ni fattar.. Våra händer har vi roat oss med att måla av på en bildlektion, Jessica lekte sedan hej-vad-jag-är-bra-på-att-redigera och pimpade bilden lite smått!

5. Extremt suddig bild. Text: "Jag är med dig vart du än går". Bilden togs under DETTA tilfälle. Dock ser Jessica ut som ett spöke på bilden, men hon är ju söt ändå.

6. En bild på mig och Jessica när vi hade nån slags invigning av sommaren/sommarlovet (eller var det så?). Roade oss med att ha tång och grejer i håret. Tångkrig dessutom! Vad var det som tog åt oss?

7. En bild på Jessica. Text: "Någon gör mig alltid glad". Hon anar inte hur bra det stämmer!





 

Kommentarer
queenpeach säger:

vilka fina! Kolla gärna in min blogg, flyttar snart till Asien och har en egen webshop :D

2008-09-22 @ 08:40:49
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0