Hard work work..

.. eller inte. Nu börjar jag jobba igen såhär sista sommarlovs veckan. Men ska man ha råd med ny mobil körkort och resa så får man jobba.

Nej så farligt är det faktiskt inte, jobbar max 5 timmar om dagen denna veckan och är ledig  på fredag. Nu slutar ja ju om 35 minuter och denna dagen har gått fort faktiskt. Jag har kanske inte haft så mycket kunder men jag har fått sortera  på veckotidningar som ska skickas tillbaka och har dessutom hunnit läsa ut fyra stycken, så ganska bra jobbat av mig tycker jag. Nu är jag uppdaterad på kändisar, mode och skönhetsknep - Gud vad bra! Imorgon står det bara 2-3 timmar  på schemat, sen så kaaaanske det blåser på kvällen, hoppas det!

Jag jobbar nästan häcken av mig av att sitta  på denna stolen
Jessica Persika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0