Jag är rädd för hösten.

Idag började skolan, på fredag börjar allvaret.

Jag hade och har tillskillnad från Louise ångest över att skolan  börjar. Men inte endast för skolan, utanför hela höstgrejjen. Förra hösten var liksom inte så bra. Tröttheten, huvudvärken och allt föll över mig.  Denna hösten får det inte bli så. För jag har inte tid, 6timmar basket  i veckan + matcher(typ varje helg),  skolan - med det schemat vi fick i handen: 8.30-16.40 24 5, Matte D - Yngve, övningskörning på det.

ÅÅh, hoppas på mycket med flyt denna hösten. Som NVs rektor sa idag: "Ni kommer klara det bara ni tror på att  ni besitter förmågan" (något sånt), men om man inte tror att man klarar det då? Om man inte tror att man är strak nog? Vad ska man göra då? Åhh, kan vi inte bara snabbspola hösten? Kan vi inte bara hoppa över, jag kan tänka mig fd. treornas senarie. För jag har en liten idé om inget annat dyker upp i huvudet  på John Malkovich.

Nej, inte tänka framåt nu Jessica, lev i nuet, idag var ju bra - imorgon blir också bra.

Kommentarer
Marlene säger:

Precis! Ta allt som de kommer, blir alltid lättare då :D Du kommer att klara av denna höst! :)

2009-08-22 @ 10:00:37
URL: http://kakmalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0