Huvudvärken & Jessica tillsammans föralltid

10kg huvudvärk, Jippie Yey! Jag som verkligen behövde denna kvällen till historian...

Har i varje fall (det var ett tag sen jag använde det uttrycket, tycker jag ska börja igen) pratat med Marlene, vi ska ta sånna där modellbilder som Louise gjorde, fast vi gör det tillsammans :)
Det blir till sportlovet, pengar ska flyga! Haha, nej jag vet inte hur jag ska ha råd till både Stockholm och foto samma vecka. Jag hoppas på att ett pengaträd ska växa upp i mitt rum.

Åh, gud vad jag längtar till sportlovet! Louise måste nog färga mitt hår innan dess med. Vilken färg tror ni de blir nu?




Kommentarer
Anonym säger:

Brunt! :P

2009-01-12 @ 20:23:32
Malin säger:

Eller hur! Typ 150 kr kanske, den var billig i alla fall.

2009-01-12 @ 22:07:25
URL: http://mejlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0