Man kan ju spekulerar lite i alla fall

Jag gjorde intresse testet på arbetsförmedlingen. Ett test där man får svara på massa ledande frågor, så att du efter att svarat på ett antal frågor får massa jobbförslag. Ganska intresant faktikst. 

Liksom ofta at tjag skulle kommit på att glasblåsare faktiskt låter ganska intressant. Men de gör det tycker jag nu, asså lite annorlunda och kreativt och så. Fast jag har ändå lite svårt att tänka mig själv som glasblåsare men annars så låter ju grafiskformgivare, curator, dekoratör eller tapetserare helt fel heller.

Kommentarer
k säger:

jag har fått blåsa glas en gång, det är verkligen jätte-häftigt!!

2009-03-22 @ 14:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0