Skissa ritningar, njee

Vaknade med årets huvudvärk i morse, det blev nog lite för mycket i helgen och förra veckan. Men äsch jag brukar ju ha huvudvärk så visst tänkte jag gå till skolan ändå. Upp och duscha och ner  och käka frukost, men sen kom jag inte längre, det fick allt bli till att stanna hemma idag.

Men nu mår jag i varjefall mycket bättre. Så jag har pluggat  i en hastighet av cirka 1 sida i timman idag, husbyggnad får gå som det går. Jag har ju åtminstone vart med och renoverat ett hus, skitsamma att jag inte vet vad allt heter och några exakta mått. Så jag har mest gått och degat idag, kollat ut  i tomma intet lite, målat lite, gått lite, ätit lite, pluggat lite.

Det blev ganksa skevt, men jag målar inte med suddigum.

//Jessica Persika

Kommentarer
Johanna säger:

E de Sarah och ngn mer..? om inte min hjärna är helt paj xP

Pusspuss

2009-05-12 @ 12:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0