Framtiden är vår

Halloweenmaskerad anlädde taggad som satan. Men där inne var det inte riktigt lika taggat. Och även om jag inte vill påverkas av andra, så  gör jag det ibland. Jag liksom dog lite. Men visst det var kul många stunder. Men inte  på det sättet som jag hade tänkt. Åh, förväntnigar är aldrig bra. Ska komma ihåg det nästan gång.

Hej! Har ingen kamera, så för mer bilder, kolla mina taggar  på FB.

Nu är lovet slut, det blev heller inte som tänkt. Jag hade tänkt plugga mycket, men i vanlig ordning blev det inte så. Jag har haft ett sjukt bra lov istället! Men de gick liksom lite fort. Vart tog det vägen liksom? Och nästa år vad gör jag då? Ja inte har jag höstlov i alla fall! Inte går jag  i skolan (ganska säkert iaf). Hoppas jag gör nånting kul. Nej, jag ska göra nånting kul. Framtiden är oviss, men jag gillar ovissheten  på något sätt. Nästan år kan jag göra vad som helst, VERKLIGEN VAD SOM HELST!

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0