Idol & billiga skor

Kollar ni på Idol? Vad gör ni i Idolpausen då? Kollar  på cirkus Möller? Inte jag, jag sitter och uppdatera mig  på datorn, det har liksom inte hunnits med så mycket denna veckan. Sen så sittter, nej jag ligger faktiskt i min säng ett mindre ergonomiskt vis, med mitt senaste skotillskott på. 229 på skooboo i Ullared. Kan ju slänga in en bild, för ni har ju inte sett någonting från Ullared.

Jag funderar lite, dem är inte speciellt bekväma, väldigt hård tunn sula, undra hur det blir med att använda dem. Kan man sula om kanske?

Persika


Kommentarer
J.a säger:

VARFÖR ÄR NI SÅ DÅLIGA PÅ ATT UPPDATERA???????

2009-11-08 @ 20:35:27
yess säger:

HAHA, mycket annat i livet och så är det väl inte så många som bryr sig om bi uppdaterar eller inte ;)

2009-11-09 @ 20:40:48
URL: http://yesslolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0