Tänk att man kan bli så glad av något man själv orsakat

Dagen började trött med sovning på bussen. Men sen fick en glad händelse mig att vakna till. Jag hade haft förhoppningar om att mina nycklar låg inlåsta i skåpet och det gjorde dem! Gissa om jag blev glad! Detta gjorde hela dagen mycket bättre.

Så nu får ni se två teckningar som är gjorda med flytande tusch, lavering. Det var det näst sista vi gjorde på kursen och bland det roligaste att måla med. Undra om det är dyrt med flytande tusch. Någon som vet? Skulle vilja ha det i alla fall.
 
Signaturen föll bort när jag scannade  in på den sista bilden, varför? Vet inte.

Jessica


Kommentarer
kg säger:

alltså, du har verkligen talang jessica! har inte sett någon som har samma "stil" på teckningarna som du har, och de är minsann JÄTTE snygga! skulle kan kunna få beställa en tavla av dig någon gång? :)

2009-11-11 @ 21:49:34
URL: http://klarag.blogg.se/
yess säger:

tack för uppmunntrande kommentar Klara Rara :)

Klart du kan, de hade vart roligt :D

2009-11-12 @ 21:33:19
apan säger:

wow vad snyggt! kan du inte testa att måla någon som dansar nästa gång?:)

2009-11-12 @ 22:36:38
yess säger:

Ska tänka på de du apan papan!

2009-11-13 @ 19:26:56
URL: http://yesslolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0