HÖSTLOVSBLOGGNING

Undrar ni vad jag gjorde igårkväll? Klart ni gör!

Ja spänningar i rygg och axlar gjorde att jag trodde det skulle vara klokt att stanna hemma så att dom försvann lite. Först blev det att prata med nyhemkomna Marlene som haft två fruktsnsvärt bra veckor. Marlene var i himmeln och jag var i helvetet v.42 och v.43. Marlene var på Malta och jag var i skolan. 

Sen blev det Idol. Sen tröttna jag  på Idol, så jag kika lite på datan och msna med sällskapsjuka Ludvig. Sen tröttna jag på Ludvig. Nej, men jag fick för mig att måla det är ju avkopplande. Eftersom min kreativtet har gått och hängt sig i Östarbos entré så blev det ett ansikte. 00.45 gav jag upp och gick och la mig, så här såg det ut då:


Jag ska fortsätta sen tror jag men jag måste städa innan jag bli halshuggen här hemma.

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0