Sooova

01.52, 01.52! Sen dess har jag vart vaken idag. Kunde helt enekelt inte somna om sen jag vaknade. Fattar inte. Men ja jag var iaf pigg när jag gick upp tjugo över fyra efter att ha legat  o läst ett tag. 05.05 bar det av till Ullared! Där inhandlades lagom mycket. En "skinn"jacka för 150kronor!! Röd, jag gillar röda skinnjackor.

Nej nu tror jag faktiskt jag börjar bli trött, har faktiskt inte kännt av det så mkt innan idag, konstigt nog. Det är nog lagom att sova tre timmar och tjugo minuter  per natt. Näää?

Godnatt


Kommentarer
klara säger:

tokigt att sova så lite!! jag vill också ha en röd skinnjacka

2009-10-29 @ 12:01:58
URL: http://klarag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0