Författat 20.30 Publicerat 22.30

Lite tragisk känner jag mig för en till hemmafredagkväll, men jag skulle faktiskt grejja denna fredagen. Men nu blev det inte riktigt så på grund av saknad energi. Så de får la bli en annan dag. Idag har jag i all fall skrivit in mig på körskolan, bra jobbat - ett steg i rätt riktning iaf.

Har ni tänkt på vad fel det kan bli om man bara tar en godis utan att kolla på den, hur man då kan förstöra smakupplevelsen totalt genom att tugga på den på fel sätt? Det har jag funderat på lite nu iaf.


Lite töntig känner jag mig när jag längtar till nästa arkitektur lektion för att fortsätta på min teckning, men töntig är okej.

Jessica Wikström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0