Go dag

Dagen böjade kl 07.00 imorse då klockan ringde och de va jobb-time. Runt halv nio var jag utanfördörren och tog 20minuets promenad till jobbet. Jobbade på och tänkte att de va lugnt eftersom jag slutatde 4. Då kläcker min chef ur sig att vi är en man kort på Bikbok där vi skulle sminka idag så jag fick hoppa in och ställa mig vid sminkbordet och sminka kunder. I. FYRA. TIMMAR. Men det var kul! Fick shoppat lite också!
Och när jag kom hem inåg jag hur mycket grejer jag hade att packa upp och hur trött jag var så nu ska jag packa upp sista väskan sen blir det sova!

Imorgon är det jobb sen bartömning på Måndagsklubben. På en lördag. Knappt så jag fattar. Men de blir goa grejer de! Längtar till söndag då jag ska mysa med mina brudar<3. Skriver mer imorgon:D

Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0