Svammel-Svammel

Har så mycket att skriva men ändå kommer inga ord fram. Jag har lämnat blod idag. Alla som kan borde lämna blod tycker jag. Har också hämtat ut ett nytt pass, så nu är jag beredd att åka iväg och jobba hur fort som helst sen när jag kommer hem efter kursen. Även om jag hoppas  på att det blir typ i januari någon gång. Börjar tänka, tänk om jag inte klarar kursen. Vad händer då? Tänker också: tänk om jag klarar kursen, vad händer då? Tänk vad ovisst det är, och nu är ovissheten snart också. Och jag bara svamlar. Nej jag får sysselsätta mig med något annat nu. Det här håller inte!
Kom visst fram några virriga meningar ändå..
Virriga-Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0