21:49 Nu ska vi prata om träning

Malin fick upp mig i tid idag. In till Uddevalla och fika med henne och Josefine! Fick pratat va mig lite och diskuterade min icke-energi jag har skaffat mig när jag tränar. Alltså att jag är helt stum i benen och inte har någon kraft när jag tränar.. Efter 2 timamrs prat och en kik på stan tog jag bussen hem. Ooooch bestämde mig för att träna..

...resultatet?...

... orkade cyklingen, orkade INTE första två km, men sedan bestämde jag mig för att inte gå försen jag hade kommit runt och då sprang jag ännu en runda (!!). Hade velat springa en till men man ska väl inte äventyra när jag äntligen fick lite kraft! Cyklade hem och va grymt nöjd med min insats!

Älskar träning och älskar vad träningen har för effekt på mig!

Louiiiise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0