JAG HATAR HOSTMEDECIN!

Jag har sovit litegranna och sen så har jag sovit och så sov jag lite till, typ. Den här dagen har vart värdelös! Seg, mått piss, men ändå så måste man försöka vara glad och hålla humöret för att inte verka allt för tråkig i den nya klassen. Fast det känns ändå så om de kan bli en bra klass, det är skönt! Dagens ända bra var i alla fall att jag fick överskåp i år igen! :D:D och Lollsan, hon fick underskåp igen; Mohahahaha!

Jag måste klaga lite på bussarna också! För idag, så sprang jag till bussen, trots min jävla förkylning sprang jag, och vad händer om inte bussjävlen åker när jag är cirka 5 meter bakom! Idioten till busschaufför måste ju ha sett mig! Jag var inte ens sen, klockan var inte ens en minut över. Så lagom glad fick jag vänta en timma på nästa buss.

 



Kommentarer
Linnea säger:

Glöm inte att du träffa mig med ;D hahha

2008-08-20 @ 18:38:34
URL: http://linneabergvall.blogg.se/
Josefine Skog säger:

I order att kommentera mera! :D

Busschaufförer är skit!

2008-08-20 @ 18:49:58
yess säger:

ja, josefine! Busschufförer är onda människor!

2008-08-20 @ 19:49:07
URL: http://yesslolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0