Avslutningen - Skolan

outfiten i skolan på sklavslutningen 2008Kanske inte världens mest livade skolavslutning men nu är det lov iaf, gött! Folk var i varje fall fina och uppklädda idag. Själv kände jag mig mest hängig och sleten. Ja ja så här såg jag ut när jag gick hemmifrån iaf.

Jag förstår inte riktigt hur lärara tänker när dem ordnaravslutningarna i aulan, hur lyckas dem få till de så extrem tråkigt varje gång, ja, ja tur att det inte var längre iaf! Sen var de Lolls, Malin och jag som fick agera lekledare i klassrummet - de klättrades på stolar, gissades charader och målades porträtt på tavlan. Sen avslutades allt med en klassisk kram cirkel :)

Nu blir de lite avslutningsfest till kvällen trots allt, för min del blir de nog inte så länge - men kommer gör jag iaf!














Fin-folk dagen till ära :)

marlene på skolavslutningen Louise, Louise, Malin, Malm aulan


Pussa //Yess

Kommentarer
Marlene säger:

JAG ÄR MED PÅ ER BLOGG! Nu blir jag snart en kändis ;)

haha, du var så fin så ^^ Ni verkade ha en roligare avslutning ;) vi hade en fågelarts-frågesport :S fast lite kul var de, för vi vann! ;D

2008-06-14 @ 15:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0