Tillfriskning på jobbet

Rätt avkopplande på jobbet, att jobba  på en liten camping är att rekomendera om man vill sitta och göra ingenting! Fast faktum är att jag faktiskt gör något jag läser, läser och läser. Det är ju bara det att boken kanske inte är den bästa. Men jag ser det som min plikt att läsa den. Så vilken kan de va? Okej döm mig inte! Jag läser sista Harry Potter boken, jag  känner mig som världens tönt när jag sitter där men ja. Jag har ju faktikt läst alla andra, så jag måste ju faktiskt läsa den sista. Hur töntigt det än är att läsa om snorkacker och dödsätare. Men de e bara lite drygt 200 sidor kvar nu så, två dagar till och sen är den färdig läst.

Så nu behöver jag nya boktips! Så tipsa miig. vad ska jag läsa? Skulle helst vilja läsa om en sann historia eller kanske en rysare eller nått, men annat funkar nog de med.. Så ge mig boktips nu!

Pussa // Yess

Kommentarer
Plate säger:

vadå nörd!? harry potter e så jävla bra ju!

2008-06-15 @ 20:46:15
Petter säger:

Först och främst så tycker jag att Jens gnäller lite där uppe och till sist så borde du läsa "Snabba Cash" Sjukt bra bok!

2008-06-15 @ 23:47:44
Marlene säger:

Jag håller med Jens. Nörd?! döma dig?! De va fan något av de dummaste jag har hört.. Harry Potter är ingen nördbok, de är de bästa böckerna som finns ;P och de är inte bara barn och nördar som läser den om och om igen, utan massa andra.. I så fall är jag världens tönt och stolt över de ;D

2008-06-16 @ 12:53:56
Louieee säger:

Jag håller med Petter.

"Snabba Cash" är grymt bra... Läs den :)

2008-06-16 @ 19:43:34
Marlene säger:

mmm, testa Da Vinci Koden... den ska jag snart börja läsa ;)

2008-06-16 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0