SOMMAR EFTERLYSES

Så j'vla taggad på sommarlov är jag nu! SOMMARELOVET 2009 kommer bli bra, jag känner det ända nere från tåspetsarna och ut i dem längsta hårtopparna. Solen idag ingav mig hopp om att det itne är så fruktansvärt långt kvar.

I sommar ska göras så mycket, när alla andra är på P&L planerar jag och louise ta en runda med tandemcyklar (vi är lite mer, va säger man, softistikerade?). Vi planerade ju tandem och pyjamas party på flotten klockan fyra  på morgonen förra sommaren men det blev ju inte så mycket med det, då jag gick och blev sjuk när planerna skulle bli till verklighet. Yesslolls skall även campa denna sommaren. Louise ska få bo här när min familj är på campingsemster och om jag nu skulle jobba då och inte louise så får hon gå och bli min hemmafru! Louise har även lovat mig att vi ska båta litegranna. Jag ska lära mig att surfa lite bättre än förra sommaren och Lollsa måste testa.

Nu kanske du tror att jag inte vill träffa er i sommar, utan bara träffa Louise. Men det stämmer inte alls, det är bara det att när man går och längtar efter sommaren tillsammans, på bussen på morgonen, eller någon annanstans, så dyker det upp en hel del bra idéer. Men vad som inte skall göras i sommar är att sova! Det borde vara dödsstraff på att sova bort sommarlovet. Så för att inte sova bort det kan det vara bra att ha lite grejjer planerade i för väg.

Så vad är ni sugna på att hitta på i sommar?


Kommentarer
Loudder säger:

Kändes den inte långt borta sa du?

2009-03-12 @ 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0