Ett långt inlägg

Idag blev jag glad & uppmuntrad, sedan arg och besviken, varefter jag blev illamående, vilket ledde till att jag blev trött.

1. Jag hade sista lektionen och betygsamtal i fackteckning A. Maria berömde mina modeteckningar med råge. "Det är väldigt frustrerande när man inte riktigt kan få en elev att förstå hur bra han/hon är." Det räcker med att jag säger det men hon satt och berömde mig i fem minuter, det gjorde mig glad och uppmuntrad.

2. Jag och Malin gick och fika en smoothie var på Einars och allt var frid och fröjd tills vi gick tillbaka och jag upptäckte sakanden av mina nycklar. Kul, andra gången jag tappar mina nycklar. Det gjorde att jag blev arg och besviken på mig själv.

3. Vi insåg att det var äcklig mat i skolan så sushiälskarna Marcus och Malin tog mig med sig och så åts det Sushi. Första gången för mig, det var gott i en början men blev lite tröttsamt mot slutet tyckte jag (trots att jag bara orka äta hälften :S). Sushi är nog inte min grej, märkte jag sen om inte annat. Illamående som ***! Usch och fy, trodde att jag skulle spy. Jag stod ut i en och en halv timma, sen orkade jag faktsikt inte sitta med kräkreflexerna uppe i halsen i skolan mer. Så jag gick hem tidigare.

4. Trött av illamående och sömnbrist somna jag när jag kom hem.

Men nu mår jag bättre faktiskt. Efter att ha ätit tillagad fisk mår min mage bra igen. Hade tänkt att lägga upp en eller några fackteckningar här idag, men min mapp är inlåst i mitt skåp (tur att louise har extra nyckel iaf(otur att hon inte var i skolan idag)) så får det bli en annan dag. Hoppas ni står ut.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0