Mera Modeteckning


Vi fick i uppgift att göra en kostymteckning till en sagofigur/karaktär till en teaterföreställning/film. Jag valde Rödluvan. Hade inte jätte mycket tid på slutet så blev lite haspiga linjer på händer och luva, inte så planerade. Men men, jag ska bättra mig. Nu har jag ju inte tidspress  på någonting jag gör längre, eftersom det i så fall blir på fritiden.

Jag sitter och kollar på Idol nu, Mariette och Kalle - älskar dem! Egentligen kan jag NOLL om musik, bara vad jag gillar och inte. Och dem gillar jag!

Har sjukt mycket inspiration till att måla nu. På söndag förmiddag-dag tror jag att jag har lite tid över. Blir nog lite teckning då. Det kliar i fingrarna! Kul att inspirationen och kreativitet börjar komma tillbaka.

Jessica


Kommentarer
apel säger:

snyggyt jessyyyyy

2009-11-15 @ 19:50:40
Malinka säger:

Helt galet fin kappa, kan inte du sy en sån till mig! :D Haha

2009-12-03 @ 17:31:13
URL: http://malinronnerhag.blogg.se/
yess säger:

Vill du vara Rödluvan Malin?

2009-12-04 @ 18:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0