Monday




Jag har kommit fram till att 25minuter är väldigt mycket.


Inte utav en livstid, men utav en kväll efter skolan. Det var kö hem idag på grund av någon lastbil som inte kunde köra.

Så jag var inte hemma förrän 17.25. Lite segt. Mycket seg blev jag. Det vände upp och ner på min kväll. Jag somna men nu mår jag bra.

Blev ingen målning i helgen.
Hanns inte med. Eller jo en jätte snabb teckning, men där sabba jag handen helt så den tänker jag inte visa!

Men jag måla lite nu. In scanningen blev lite sne. Så nu har jag skrivit för mycket text igen. Ingen som orkar läsa?







Jessica

Kommentarer
k säger:

jag orkar läsa och du MÅSTE verkligen göra en tavla åt mig! :D

2009-11-16 @ 22:50:51
URL: http://klarag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0