Du ville läsa

Har verkligen inget intressant att skriva, men har fått klagomål från högra makter så får väl göra de då.  Idag har jag jobbat, spännande för de gör jag ju aldrig! I går jobbade jag, i lördags med, i fredags också. Josse kom en sväng idag och piggade upp iallafall! Sen blev jag sminkad utav säljtjejen vi had epå jobbet idag och det blev GRYMT! Önskar att ja hade någon som kunde göra mig snygg varje dag.

Seeen åkte jag och tränade och tänkte att ja skulle föröka börja rtäna igen. För 100 gången. Får se hur länge det dröjer denna gången innan jag blir sjuk eller skadar mig. Jag tippar på högst en vecka.

Återkommer. /Louise

Kommentarer
Pung säger:

<3

2010-04-06 @ 00:31:47
apa säger:

heheh braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2010-04-06 @ 16:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0