Fattiga studentfunderingar

Nu har jag blivit ännu vuxnare. Tagit tag  i mitt liv, skaffat internetbanken, visakort  på posten nästa vecka, har kontroll över alla mina tillgångar. Hur känns det? Bra kanske. Varför inte?

Sitter och är kreativ i mitt alldeles katastrofalt stökiga rum. Måste tydligen ta tag i det i morgon.

Domedagen är över. Eller egentligen inte, domen har inte fallit än, men jag kan inte längre påverka dens utgång. Matte D provet är gjort men blir det G? Det vet jag kanske  på måndag. HJÄLP! Vill att det ska vara klart och över, inte omprov!

I vilket fall som kommer ljuset någon gång. Hoppas det är tidigare än senare. Rebecca kommer hit på påsklovet. Jag har fyra till sex resor att se framemot iår. Där oroar jag mig lite för mitt eget ansvar för min ekonomi, ser inte vart pengarna ska komma ifrån. Inkomster? Någon som har ett jobb till mig? SNÄLLA!

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0