You and I

Blir helt knasig av att buda på Tradera. Målet med att skaffa traderakonto var att köpa två saker;
1. En skinnväst
2. Paljettröjan från Vila

Hittade en skinnväst men NÅGON RADNOM IDIOT budade över och jag bangade ur.
Har sedan dess sökt ÖVERALLT (skämtar inte) efter en skinnväst, utan resutlat dock. Idag hittade jag dock Paljettröjan från Vila. Om 3 dagar går auktionen ut, om tre dagar kan jag andas ut.. Eller något. Glömde förrestan att betala en räkning, vaknade i panik imorse och kastade mig över datorn, med darrande händer slog jag in alla koder, höll på att betala fel summa, tryckte på fel knappar osv. osv. Men 4 dagar försenat (förlåt HM) så är iallafall räkningen betald.

Smsade Jessica förut "Hur går det med livet?" fick svar nu. Åkterkommer om hon skrev något spännande, He-he.
Snart är det vår, TRE resor planerade under tre månader (Stockholm-Finland, London + solresa!) LIVET BÖRJAR NU! Det känns så. Känner på mig att den här våren blir något av det galnaste, vi börjar med att lägga i nästa växel imorgon tycker jag, jag är fett redo för vad som än väntar!

Ps. Vila tröjan blir min, jag känner på mig det.

Puss alla fina! /Louise

Jessica, du + jag + Torp imorgon? Innan jobbet? Svar tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0