Hard work work

Precis kommit hem från första dagen på jobbet på tre och en halv vecka. Vi kan ju säga att det var ganska lugnt med tanke på att jag hann läsa: Veckorevyn, Sofis mode, DamernasVärld, Chic och två nummer av First Style. Lite tråkigt i  morrn när jag har läst ut allt bara men men, vi får väl se vad som händer.

Jag har träningvärk idag! Det bådar inte gott med tanke  på att vi bara träna en halvtimma igår. Nej, men nu jävlar ska jag arbeta upp kondtionen till aldrig tidigare nådda höjder, fast det kommer väl ta ett tag det också. I morgon är det träning igen, direkt efter jobbet :)

Senare kommer gårdagens och förr-gårdagens shopping upp här  på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0