I wanna find something more, someone I'm made for...


Kom just hem från träningen. Första för säsongen och gudars vad gött det var. Kul-kul att träffa alla igen också. Lite folk som pratar med Wikström istället för med Jessica. Ny-Gammal tränare dessutom. Mia, detta kan bli underbart! Nu är jag glad-glad!

Varför jag inte bloggat tidigare? Jo, efter "festen" i söndags så cyklades det ju hem till Louise. Jag stod för tempot så det gick hyfsat fort. Sen så vaknade jag 4 timmar senare för att gå till sjukgymnasten. Men det visade sig vara fel bokat - så med det blev det inget ändå. Fatt vad onödigt! Sen så var de Gbg, hem till mormor, sov en timma. Sen blev de lite rundvandring  i Göteborgs butiker. Hittade en hatt och en tröja. Sov hos mormor. Louise kom ner till Götlaborg och vi strosade runt  i lite fler affärer. Detta ledde till vita jeans, trosor och en kjol. I morrn får ni nog se köpen. I morgon ska jag jobba också, första på ett tag nu. Så onsdag-torsdag-fredag skall jag jobba, tjäna in lite cash. Kan behövas, så mkt som har shoppats i sommar! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0