och the hives spelas i bakgrunden


Foto: Camilla Åkrans


Jag är smart! Varför då kanske ni undrar? Jo för att jag äntligen kom på lösningen var i garderoben jag ska ha mina skärp. Det blev ju liksom självklart idag, på dörren såklart! Så nu har jag spikat  på insidan av min garderobsdörr och där hänger skärpen nu och ser fina ut.

Hatar svarta sockar gör jag också! Jag satt med sex stycken udda svarta sturmpor i knät förut, dem är ju så lika men ändå så olika. Liksom det är ju olika nyanser och olika material så man kan ju inte ha två av olika sort. Problemet med svarta sockar blir ju inte mindre när man har två familjemedlemmar till med samma sock-strl. Varför ser inte alla likadana ut? Men jag antar att även svarta sockar vill ha sin personliga stil. Usch och fy! Nu har jag två andra gardeober att leta igenom efter mina skilda sockars makar och makor. Fast just nu är det mat. Det är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0