Dancing With Tears In My Eyes

Nu var det avklarat, uppropsdagen. Usch och fy det änns verkligen inte kul att börja igen och rektorns tal var nog det mest deprimerande av allt. Hon kunde ju iaf försökt att uppmuntra oss, eller? Ja, ja att allt kändes så oerhört jobbigt berodde kanske lite på att jag fortfarande inte är riktigt frisk, faktum är att jag hade 38graders feber i går kväll. Men nu på morgonen va de bara en halvgrad över normalt och så tablett på det så kämpa mig till skolan ändå.

Och klantig som jag är så har jag  ju omprov i kemi, som tur var så är det inte för än den 9/9. För pluggat på lovet har jag ju inte gjort precis. Även om jag faktiskt tänkt göra de lite nu i slutet, men då blev jag  ju sjuk. Ja, ja kul för er och höra. Nu har jag ombokat klippochfärg hos frissan också, 8/9 dagen före provet alltså - får väl sitta där med färgen i skallen och läsa om kemiska reaktioner.

Dagensklädsel till höger, det kände lagom friskt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0