En Dagens tack!

Dagens goda gärning av mig själv: Låta Louise gå under mitt paraply
Dagens förvånande: Att jag kom ihåg att ta med mig paraply
Dagens goda hjärning av någon annan: Utdelning av kaffe från Espresso House
Dagens mål: Hitta spelet och vinna matchen i kväll
Dagens längtan: Öppningen av Espresso House på måndag!
Dagen negativa: SLASKEN & KYLAN
Dagens positiva: Det är bara 1,5 år kvar till jag och Louise åker.
Dagens skratt: I matsalen åt en viss malin
Dagens tycka synd om: Naturarna som gjort riksprov  i Fysik A
Dagens fundering: Är det nått fel i huvudet  på en om man vill åka till Göteborg själv, för att det låter roligt?


Kommentarer
Marlene säger:

Åh, Espresso House! <3

2008-12-05 @ 15:35:30
URL: http://kakmalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0