Skit skit!

Louise tar verkligen i ordentligt när hon är sjuk, nu har hon antagit utamningen vattenkoppor också. Uscha, blä! Men hon har iaf lovat mig att vara frisk till nyår, hur jag nu ska kunna stå ut tills dess..

I alla fall så lovade jag Louise att göra nått intressant som jag kunde berätta för henne  i morgon när jag ska ringa henne för den dagliga checkningen. Men vad jag ska göra vet jag inte, något drastiskt, något kul, något korkat, något speciellt, något .. ?? Har ni nått förslag på vad jag ska göra? Nästan inga förslag är för dumma eller överdrivna nu! (NÄSTAN!!!)

Ja, något ska jag göra iaf! För idag hade jag inte mycket att berätta om när jag städat, städat städat och gjort en annan sak som jag inte säger.


En frisk Louise! Eller ja så frisk hon kan bli i alla fall...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0