tjuvlyssnat.se

Det är fullt på bussen. En pojke ~5 står upp i gången med sin mamma.
Pojken: Mamma, ska vi inte av snart?
Mamman: Jo, vi ska av snart.
Pojken (trött): Jag orkar inte trycka idag.
Mamman: Det behöver du inte, det har någon redan gjort.
Pojken: Jag vill döda alla på hela bussen.
Mamman (förskräckt): Nä hä! Så säger man inte!
Pojken (rör sig bak i bussen för att gå av): Jag vill bomba alla så jag kan bestämma själv när jag vill gå av bussen.



Ett gäng killar och tjejer ~15 diskuterar mode.
Kille 1: Jag är inte modebög,
Kille 2: Jo, du är modebög!
Kille 1: Säg varför jag skulle vara modebög?
Tjej 1: Om du inte hade varit modebög hade du inte haft halsduk på studion...
Kille 1: Det var inte en halsduk, det var en scarf!
Tjej 2: Om du inte hade varit modebög hade du inte vetat skillnaden på scarf och halsduk!




Kommentarer
PLA säger:

HAHA.... va e skillnaden??

2008-12-07 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0