En konstig Jul

Hej och hå,
Gud vad jag babbla  på!


Jag har precis lagt  på efter ett samtal med Louise. Stackarn har ju lite svårt att få fram ljud ur halsen utan att dö av smärta, så istället fick jag prata. Men vad gjorde det mig. Jag babbla på i låt oss säg 200km/h, man pratar fortare när man inte får några svar. Måste vart intressant för Louise att höra på allt jag babbla på om, absolut ingenting viktigt men jag var i alla fall tvungen att berätta för henne, och vad kunde hon göra åt saken liksom? Nej precis ingenting, bra för mig!

Men jag har det inte så lätt nu när jag vart hemma sen i lördagskväll. Jag blir helt idiot av att gå hemma så länge.
Jag känner på mig att det  kommer bli en konstig jul hemma hos psykstörda famlijen Wikström i år.

Men jag har pysslat  lite  i mitt album också, dock inte så kreativa inslag denna dag.
Men här är resultaten i alla fall:
 
 

Nu babbla jag massa igen. Jag har mer att berätta om granklädningen som skedde förut också, men det tar vi sen. Annars dör ni väl av världens längsta inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0