Göteborg & IKEA

Ja i lördags var det ju som jag och Louise åkte iväg till IKEA och Göteborg. De blev lite rundvandring i Göteborg till att börja med. Mycket kikande men vi köpte inte så mycket! Vi kunde hålla på oss för en gångs skull! Eller ja lite blev det ju ändå. När vi vandra omkring inne i femman och pratade om nått mer eller mindre väsentligt så vreds våra huvuden åt samma håll när vi gick förbi en boutique, Louise utbrast: "Dom hade väldigt fin klänningar där inne" och då fick jag ju såklart ta initiativet och säga: "Jag såg också dem, Vi går in!" Sagt och gjort. Louise prova klänningen och den var UNDERBAR! Trots den underbara kreationen var Lolls lite tveksam. "Men när ska jag ha den då?" Oerhört korkat av henne att säga så tycker jag. Så jag fick förklara för henne att hon skulle på dop snart framöver. Då slog hon till! Bra tycker jag.

Sen vandrades det iväg till Monki mm. där Lollsan shoppa ett linne. Sen så vandrades de genom kungsgatan och bort till järntorget. Där fyndade jag fina lackballerinor för 100kronor (butiken skulle upphöra). Sen var Louise stress över vår spårvagns avfärd så fick vi vänta en kvart på avgång.

Sen blev det IKEA bäckebol för resten av våra slantar. Vad det bev får ni se sen när vi grejjat  i ordning på våra rum (kan dröja för min del iaf). Det roliga var sen när vi skulle hem, vi satt och vänta vid fel busshållplats i en kvart och sen upptäckte Louise en till, och vi kom fram till att de måste vara den. Så då rusades det iväg till nästa hållplats där vi vänta i en minut och sen kom bussen. PUH! Det finns fyra busshållplatser som heter Bäckebolsmotet i göteborg! En knök full buss! De va sådär lagom kul med våra IKEA kassar. Så buss+ IKEA är inte = med sant! Grattis till dig som orkat läsa ända hit ner!
 
Kjolen på den nedre raden i mitten har jag sytt idag, av IKEA tyg. Ni ser även mina skor och Louise klänning.




Klick, klick, klick!



Kommentarer
Anonym säger:

gud så nice :D

2008-07-24 @ 17:16:33
URL: http://jessicaapelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0