Hej hopp!

Åkte en sväng ut till torp innan sjukgymnasten idag för att träffa Louise och öppna armbanden (Dem har kommit, och dem är fiiiina!) och köpa ett nagellack. Men de resulterade i lite mer...
Nämligen:
Ett par sandaler för otroliga 199kronor, hamburgsundskor 
En orange body, Gina tricot 
Orange nagellack, Depend
Grönt nagellack, Viva la Diva
Tunika, Lindex
Och så köpte jag två festisar och fick en strand väska ^^

Kolla!



Och tänka sig, senare nr jag satt på jobbet så såg jag den! Tunikan som jag  köpt på Lindex i Chic och då kände jag mig oxå ganska chic ^^





Pussa // Yess

Kommentarer
Marlene säger:

Riktigt nice! Många fynd! :D

2008-07-03 @ 22:36:04
leia säger:

riktigt snygga fynd....s'rskilt skorna...var köpte du dem?



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0