Ni behöver inte läsa de här tråkiga inlägget, står inget viktigt ändå!

Nu är det jag som väntar, väntar  på att Louise ska ringa, så jag kan planera lite med hur de blir idag och ringa André sen. Bakdag hos han och sen på kvällen vet jag inte riktigt än, de är därför Louise måste ringa nu! Tröttt som satan är jag också! Upp klockan 06.00, åka kvart över iväg och jobba, städa äckligt, äckligt så jag mådde illa och hade kväljningar men det gick iaf fort! Sen hem och sova i soffan! Frukost. Och nu sitta här och vänta på att Lollsa Bolls ska ringa! Lite med inlägg från min sida p.g.a. jobb, jobb och Louise. Jag har faktiskt inte varit vid datan.

Pussa // Yess

Ps. Bild på kyckling Yess kommer nån gång snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0