Betalt för ingenting

Ganska meningslös - JA! Helt totalt jävla onödigt käns det att sitta på campingen i sex timmar när de kommer ca 15 kunder. Men jag får ju pengar fört så jag ska väl inte klaga. Men Harry Potter är verkligen inte bra (förlåt marlene), så idag blev de inte så mycket läst i den boken. Fokuserade istället mest  på tidningarna :) Jag vill ha fler boktips! har ju bara fått två och dem är dessutom på samma bok.

Vad händer på midsommar? 

Ganska tråkiga inlägg från min sida, men jag orkar inte mer nu när jag kommer hem från jobbet halv tio(jag är ingen kvällsmännsika)

Pussa // Yess


 


Kommentarer
Marlene säger:

haha, du får tycka att boken är dålig ;) jag kanske överdrev lite.. ;P men de är ändå inte töntigt att läsa den... ;)

2008-06-16 @ 22:03:59
platon säger:

ja håller me marlene, de e inte töntigt, den e så jävla bra bara

2008-06-22 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0