Jobbigt med Jobb

Sommarlov! Jaaaa! Så borde det låta men jag vet inte, jag tror inte jag har förstått att det är sommarlov än. Varken jag eller vädret är ju på topp så... Men de kommer väl, antar jag. Värre än förra sommarn kan de ju inte bli i alla fall. Nej den sommaren bara måste i bra med allt vad jag och Louise har planerat. Vi får ta och publicera våran lista på sommarens aktiviteter snart, men jag gör de inte  nu med risk för att glöma hälften.

Gårdagen var kanske inte topp, fest med feber är ingen höjdare så jag drog hem tidigt, tidigt. Och nu ska det iväg och jobbas om en timma, inte så lockande de heller.

Pussa // Yess

Kommentarer
Marlene säger:

Det krävs mycket, mycket för att den här sommaren ska bli sämre än förra! Den här sommaren är redan bättre ;) Krya på dig nu! ;)

2008-06-14 @ 15:19:14
Mia säger:

Härligt med lov hur som helst ^^

2008-06-14 @ 17:22:00
URL: http://mialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0